Vilkår og Betingelser for Phonephix AS

Sist oppdatert: 26. juni 2025

Velkommen til Phonephix AS. Ved å bruke våre tjenester samtykker du i følgende vilkår og betingelser. Vennligst les nøye gjennom disse før du handler eller bestiller tjenester hos oss.


1. Firmaopplysninger

  • Firmanavn: Phonephix AS

  • Organisasjonsnummer: Org.nr 835719472

  • Adresse: Hillevågsveien 42, 4016 Stavanger

  • E-post: [email protected]

  • Telefon: 406 33281

  • Nettside: https://phonephix.no


2. Tjenester

Vi tilbyr:

  • Reparasjon av mobiltelefoner, nettbrett og andre elektroniske produkter

  • Salg av nye og brukte/oppussede produkter

  • Salg av tilbehør og reservedeler


3. Bestilling

  • Alle bestillinger er bindende når bekreftelse er mottatt på e-post eller SMS.

  • Ved nettbestilling gjelder angreretten jf. angrerettloven.

  • Kunder plikter å oppgi korrekt kontaktinformasjon.


4. Priser og Betaling

  • Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkluderer merverdiavgift (mva).

  • Vi aksepterer betaling med kort, Vipps, kontant og faktura (etter avtale).

  • Ved reparasjon gis et estimat. Endringer i pris varsles før arbeidet starter.


5. Reparasjonsvilkår

  • Vi bruker originale eller høykvalitets kompatible deler, avhengig av kundens valg og tilgjengelighet.

  • Reparasjonstid varierer, men vi etterstreber 1 times service der det er mulig.

  • Det gis 3-12 måneders garanti på utført arbeid og deler, avhengig av tjeneste og del.

  • Skade grunnet væske, fall, eller uautorisert åpning etter reparasjon dekkes ikke av garanti.


6. Retur og Angrerett

  • Ved kjøp i nettbutikk har du 14 dagers angrerett fra mottak av varen.

  • Produktet må returneres i ubrukt stand med original emballasje.

  • Fraktkostnader ved retur dekkes av kunde, med mindre annet er avtalt.


7. Personvern

Vi behandler dine personopplysninger i henhold til gjeldende personvernlovgivning (GDPR). Informasjonen brukes kun til å utføre og forbedre våre tjenester.


8. Ansvarsbegrensning

  • Phonephix AS er ikke ansvarlig for tap av data på enheter levert til reparasjon. Kunden anbefales å ta sikkerhetskopi før innlevering.

  • Vi er ikke ansvarlig for forsinkelser utenfor vår kontroll (forsyningsmangel, strømbrudd etc.)


9. Tvister

Tvister søkes løst i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan saken bringes inn for Forbrukerrådet eller behandles av domstolene i Norge, med verneting i selskapets hjemkommune.


10. Endringer i Vilkår

Phonephix AS forbeholder seg retten til å endre vilkårene. Oppdateringer publiseres på nettsiden og gjelder fra publiseringstidspunktet.


Har du spørsmål? Ta kontakt på [email protected] eller Ring : 40633281